Hoşgeldin!

NetCevap.Net adresi bilinen ve tecrübe edilen her şeyi paylaşarak yardımlaşmak amacıyla kurulmuştur. Üye olmana gerek olmadan sen de bildiklerini insanlarla paylaşabilir veya diğer üyelere sorular sorabilirsin. 

Kullanıcı avatarı
Yazan: Apocalipse
#206
Beyler bende s6 var ama telefon telefon değil sanki kor, çok aşırı ısınıyor. Özellikle güneşte falan bırakmamaya çalışıyorum ki patlamasın suratıma diye, bunun sebebi ne olabilir bilen biri var mı? :uzgun3:
Kullanıcı avatarı
Yazan: Muslume
#207
Kardeşim bu oyun oynarken falan okuyorsa normaldir ama hiçbir şey yapmadığın halde yapıyorsa sıkıntı olabilir. Bataryada şişme falan var mı?
Kullanıcı avatarı
Yazan: Hunter
#208
Tamirciye gönder bence burada bunu tamir edecek halleri yok :mutlu3:
Kullanıcı avatarı
Yazan: reyizzzz
#209
Uzun süre boyunca video çekimi yapıyorsan ve hafıza doluysa telefonun başına her şey gelebilir :mutlu3:
Kullanıcı avatarı
Yazan: Apocalipse
#210
reyizzzz yazdı: 12 Ağu 2019, 13:37 Uzun süre boyunca video çekimi yapıyorsan ve hafıza doluysa telefonun başına her şey gelebilir :mutlu3:
yok kardeşim normal kullanıyorum her zaman ısınıyor
Kullanıcı avatarı
Yazan: Mehmet Reis
#211
Vuris bulaşmıştır arka planda çalışıyordur başka açıklaması olamaz bence ama bataryada bir sorun olmadığına eminsen tabii
Kullanıcı avatarı
Yazan: Apocalipse
#212
Muslume yazdı: 12 Ağu 2019, 13:35 Kardeşim bu oyun oynarken falan okuyorsa normaldir ama hiçbir şey yapmadığın halde yapıyorsa sıkıntı olabilir. Bataryada şişme falan var mı?
batarya tarafında bir şişme göremedim ama ısınma genelde oradan kaynaklanıyor bir de şarjı zaten çok hızlı bitiyor büyük ihtimalle pille alakalıdır yarın bi telefoncuya gideceğim inşallah, size de buradan yazarım ne olduğunu
Kullanıcı avatarı
Yazan: ahmettt
#213
Mehmet Reis yazdı: 12 Ağu 2019, 13:39 Vuris bulaşmıştır arka planda çalışıyordur başka açıklaması olamaz bence ama bataryada bir sorun olmadığına eminsen tabii
dur be birader felaket tellallığı yapma sonra millet tribe giriyor beni mi izliyorlar diye :mutlu2: :mutlu3:
Kullanıcı avatarı
Yazan: Apocalipse
#214
ahmettt yazdı: 12 Ağu 2019, 13:41
Mehmet Reis yazdı: 12 Ağu 2019, 13:39 Vuris bulaşmıştır arka planda çalışıyordur başka açıklaması olamaz bence ama bataryada bir sorun olmadığına eminsen tabii
dur be birader felaket tellallığı yapma sonra millet tribe giriyor beni mi izliyorlar diye :mutlu2: :mutlu3:
aynen öyle çok biliyormuş gibi hemen bir yerden fırlamasalar şaşarım zaten
Kullanıcı avatarı
Yazan: Iphone kullanici
#215
Telefonun iPhone 5 falan olsaydı hiç düşünmeden gayet normal olduğunu söylerdim 😂 ama android cihazları bilmiyorum söylediklerine göre batarya kaynaklı bir sorun
Kullanıcı avatarı
Yazan: Hunter
#216
kardeşim şaka maka şarj kablosu bazen kendi içinde kısa devre yapıyor ve telefonu da bataryayı da bozuyor ve cihazlar ısınıyor bunu da bir düşün
Kullanıcı avatarı
Yazan: Apocalipse
#217
Hunter yazdı: 12 Ağu 2019, 13:45 kardeşim şaka maka şarj kablosu bazen kendi içinde kısa devre yapıyor ve telefonu da bataryayı da bozuyor ve cihazlar ısınıyor bunu da bir düşün
aynen telefoncu da öyle dedi zaten bataryayı değiştirince sorun düzeldi ama orijinal bataryayı çıkarması da pek hoşuma gitmedi keşke en başta bozulmasaydı
Kullanıcı avatarı
Yazan: SkachatVideoBaict
#226
Здравствуйте,меня зовут Даша.Я хотела бы с вами поделится отличным сайтиком совершенно случайно обнаружила на просторах всемирной паутины.
Сайт мобильного порно видео ххх для взрослых http://mobporno.net на нём можно скачать порно видео ролики себе на телефон,совершенно свободно и без всяких файлобменников,а также смотеть онлайн любые видосики секс характера.
Кто ещё знает подобные сайты именно для мобильных телефонов с которых можно загрузить себе видео на мобилку ?Скиньте пожалуйста ссылочку.
Особенно категория
[url=http://mobporno.net/molodyee/]порно молоденьких и юных девушек[/url]
обожаю такое.Чтоб я смогла скачать бесплатно на мой телефон,а не просто смотреть или пользоватся программами для закачки как в западных ресурсах типа порнохаба.
За ранее извеняюсь если запостила в раздел не по теме
[url=http://mobporno.net/azerbajdzhanskoe/]азер порно кавказ[/url]
http://mobi-sat.ru мобильное порно
http://mp4-porn.net download porn mp4

Üye olmadan da konulara cevap yazarak fikrini aktarabilirsin. Ama unutma ki üye olmak sana birçok ayrıcalık kazandıracaktır! Seni aramızda görmekten memnun olacağız! :)